Най-важното за тази програма е, че съдържанието отговаря на заглавието. Съдържанието се практикува от години с мой клиенти в различни браншове и напредъка, както в оборота така и в печалбите е осезаем.
Второто по важност е, че програмата е насочена към повишаване на дисциплината за прилагане на наученото. Това е най- важното умение за висока продуктивност. Шест месеца е оптималното време за категорично, дълбоко и качествено интегриране на наученото в работата и живота на участниците.
Всички инструменти в програмата са лесно приложими техники и стратегии за увеличаване на продажбите, подобрение на маркетинга и бизнес модела ви.
– Без да се налага да харчите луди пари за реклама
– Без сложни и трудно достижими технически изисквания и софтуери
– Без да променяте продуктите и услугите си
– Дори без да имате продукт или услуга, които предлагате
Програмата е подходяща за търговци, които отговарят на следните критерии
– Вече имат бизнес или продукти за продажба
– Вече имат клиенти и търсят начин за разрастване на оборота
– Генерират поне 5 000 лв. месечен оборот
– Желаят да развият себе си и екипите си до нови, много по високи нива
Ако отговаряш на посочените изисквания и желаеш да разбереш повече за програмата и дали тя е подходяща за теб запази си разговор с Георги от този линк https://calendly.com/hristulev/30min?month=2023-08
**Програмата е подходяща за изцяло начинаещи бизнеси но само в случаите, когато собственика вече е експерт в областта на предлаганите продукти и услуги.
Преди да опиша, какво съдържа програмата е важно да спомена още;
– Програмата работи винаги от лично към общо; т.е. всеки има лични задачи подходящи за него, бизнесът му и напредъка му, както периодични групови тренинги и мастърмайнд сесии, подкрепа на общността и менторите
– Ангажираността, която се изисква е 1 до 3 часа седмично! Основно фокуса е върху промяна на поведението, което вие вече извършвате без да се правят драстични корекции по бизнес модела.
– Работи се с вече генерирани ресурси, като стари клиенти, клиенти от други дейности, вече създадени профили и групи в социалните мрежи поради, което не се налага допълнително харчене на пари за маркетинг. В редки случай, ако това се наложи се целим във възможно най малък разход за най голям ресурс.
– Участниците придобиват умения да обучават и да предават части от програмата на своя екип и да създават модели на работа приложими за цели екипи.
За да разбереш подробности и дали програмата е подходяща за твоят бизнес – запази си разговор с Георги от този линк https://calendly.com/hristulev/30min?month=2023-08
Основно съдържание
Фаза първа;
Предефиниране на основните ресурси;
– клиентски списъци – управление на статуси и проследяване на напредъка
– парични потоци – намаляване на цената за придобиване на клиент
– управление на време – премахване на прахосниците на време и дефиниране на слот „търговско време“
– SWOT
– Скоростни продажби – оферта по системата 14 – 20.
Идентифициране на потенциална за продажби
Коя цената на която да продаваш по-скъпо или повече от твоите конкуренти
– лист базово ценообразуване – цел; да определим правилната цена и да се достигне до реалния брой клиенти, които са ви необходими
– планиране на маркетинг ресурси (финансови и времеви) – цел да се достигне до обективно число за „цена за придобиване на нов клиент“ и да се подберат правилни канали за комуникация
Фаза две
Перфектния клиент и Твоят личен бранд
– Как да създаваш магнетично съдържание и да привлечеш правилните клиенти, за да продаваш по скъпо на клиенти, които са готови да купят сега.
– Създаване на Стори Бранд – категорично отличаване на репутация, която е подходяща за личните ресурси и цели
– Привличане на внимание, Скриптове за започване на търговски разговор
– Месечен лист на действията – Фокус на приоритетите
Фаза три
– Участие в тренингите „Вируоз в продажбите“ Зашеметяващо презентиране, Магнетично доверие, Визуален контрол, Управление на структурата на продажбата
– Виртуоз в продажбите 2 ниво „Менталист“ – Управлявай съзнанието на твоя клиент. “Хакване“ на менталното поле на клиента. Създаване на система от въпроси за водене на преговори и продажбени разговори
– Сглобяване на оферта, която клиента не може да отхвърли.
Ускоряване на продажбите
– Системата 3 х 20
– Реоферинг + увеличаване на цената + увеличаване на стойността.
– Увеличаване на обема лийдове
– Корекция и следване на процеса на продажбата
Групови задания, мастърмайнд и лична работа с ментор
– Периодични срещи на участниците за групови тренинги, пояснения и мастърмайнд сесии.
„Удвои продажбите си за шест месеца“ е авторска програма на Георги Христулев
Съдържа доказани през годините ефективни инструменти за комуникация и продуктивност в продажбите и маркетинга.
За да разбереш подробности и дали програмата е подходяща за твоят бизнес – запази си разговор с Георги от този линк https://calendly.com/hristulev/30min?month=2023-08