22 май 2019
Вижте видеото с Жоро Христулев тук: https://bit.ly/2ZzEsxv
Резултатът от една консултация, която работим не е само финансово измерим.
Има нещо по-важно – и това е осъзнаването на консултирания, на търговеца или на компанията за това, че са необходими различни навици, за да може да поддържа вече постигнатия растеж. Това обикновено са компетенции, които са липсвали до този момент – ако е имало проблем в компанията, значи е липсвала експертиза. Те могат да бъдат свързани с начина на ценообразуване, с начина на управление на хората, с начина на предлагане на продукта/услугата, със самия процес на продаване, с маркетинга.
Докато разговаряме с клиента – ние разбираме къде са проблемните зони.
Понякога нещата изглеждат много плашещи, много проблемни, а всъщност не са. Необходими са няколко експертни съвета.
Винаги е добра идея желанието да постигнете по-добри финансови резултати. Това е критерия, че работата е свършена добре.
По-голямата добавена стойност е, когато клиентът започне да осъзнава разликите. До сега начинът на мислене, осъзнаване и управление е бил един и му е давал определени резултати, проблемни резултати. Сега с новите навици, клиентът има по-добри резултати и осъзнава, че е важно да се поддържат тези нови навици. Оосвен добри финансови резултати, ние правим добри човешки резултати. Когато се запазят тези резултати има шанс за надграждане.
Хубав пример е моя приятелка, която има хранителен магазин. Тя беше изключително притеснена, че трябва да съкрати хора или да затвори. В рамките на две консултации не само, че не затвори, съкрати всички финансови липси и дори успя да спести пати. Разликата е само в това, че променихме паричния поток.
Ако и вашия бизнес има затруднения – запишете вашата консултация тук: georgi@salescoach.bg